CBD-prenumerationsvillkor

Med ett CBD-prenumeration ser du till att dina favorit-CBD-produkter aldrig tar slut! Du kan alltid göra ändringar av ändringar i din beställning flexibelt och det finns inga bindande tidsfrister för din beställning. Du hittar de allmänna villkoren för prenumerationen här och nedan finns snabbguiden för prenumerationen .

Så här fungerar ett prenumeration!

Du kan enkelt och snabbt lägga en CBD-prenumeration från Hamppumaas webbutik. Prenumeration kräver ett vanligt kundkonto så att du enkelt kan göra ändringar i din beställning.

  1. Hitta den produkt du vill ha i vår webbutik
  2. Klicka på ”CBD-prenumeration”, välj önskat beställningsintervall och lägg beställningen i varukorgen
  3. Du kan göra andra inköp som vanligt. Om du vill ha fler produkter för samma varaktighetsbeställning kan du enkelt göra det genom att upprepa steg 1-2 och välja samma beställningsintervall för produkterna.
  4. Gå till kassan och kontrollera innehållet i din varukorg. I kassan kan du se en uppdelning av pågående köp och eventuella engångsköp. Vid behov kan du enkelt ändra beställningen du har lagt.
  5. Logga in på ditt lojalitetskonto i kassan om du inte redan var inloggad
  6. Välj din leverans- och betalningsmetod. Framtida leveranser av prenumerationer kommer automatiskt att använda de leverans- och betalningsmetoder du väljer här.
  7. Bekräfta order
  8. Du kan redigera din prenumeration under menyn ”Min stående order” på Mina sidor.

När din beställning är gjord får du en orderbekräftelse på ditt köp i din e-post. När produkterna skickas från vårt lager får du en leveransbekräftelse som gör att du kan följa din beställning.

För prenumeration skickar vi alltid ett e-postmeddelande med information om leveransen 3 dagar innan produkterna skickas från vårt lager. Du får även en bekräftelse samma dag som produkterna skickas från vårt lager. Om du vill kan du redigera produkterna, tidpunkten för din prenumeration eller avbryta prenumerationen fram till dagen före leveransen. Du kan enkelt göra ändringar från e-handelns egen hemsida under ”Prenumeration”.

Betalningsmetoder

Du kan välja betalningsmetod för prenumeration vid beställning från betalningsmetodmenyn. Om du har valt kortbetalning som betalningsmetod kommer vi att stänga av din prenumeration om ditt betalkort misslyckas. Om du sedan vill använda ditt prenumeration igen efter att kortbetalningen misslyckats, vänligen kontakta vår kundtjänst eller skapa ett nytt prenumeration.

Leverans för varje prenumeration kommer att faktureras samma dag som produkterna skickas från vårt lager. Du kan se leveransdatum på din egen sida under menyn ”Min väntande beställning”.

Leverans

Din prenumeration skickas automatiskt med den fraktmetod du valde i din första beställning. Du kan ändra leveranssätt på din egen webbplats under menyn ”Min väntande beställning”. Det finns alla leveranssätt vi erbjuder att välja mellan.

Alla dina prenumerationsleveranser skickas kostnadsfritt om beloppet för prenumerationen överstiger gränsen på 75 euro.

Vi strävar alltid efter att säkerställa tillgången på långtidsbeställda produkter. Men om en produkt som ingår i ett prenumeration undantagsvis är slut i lager på leveransdagen, kommer vår kundtjänst att kontakta dig och lösa situationen med dig.

Pris på den permanent beställda produkten och produktretur

Priset på en prenumerationsprodukt ändras enligt den senaste prisinformationen. Till exempel, om en produkt har ett kampanjpris vid tidpunkten för leverans, kommer det rabatterade priset för din beställning att uppdateras automatiskt. Priset kommer att anges på varje orderbekräftelse du får innan produkten levereras. Hamppumaa förbehåller sig rätten att ändra priser. Du har alltid 14 dagars returrätt på beställningar, från och med det datum då produkten levererades. Läs mer om returrätten i leveransvillkoren.

Engångsprodukter läggs till i prenumerationen

Det är möjligt att lägga till engångsleveranser till leveranser av prenumeration. Möjligheten att lägga till engångsartiklar öppnar alltid fyra dagar före nästa valda leveransdatum och du får en påminnelse via e-post.

Engångsprodukter faktureras normalt vid leverans av prenumeration. Priset och produktreturen är föremål för samma villkor som för permanent beställda produkter.

Göra ändringar i din prenumeration och stoppa den

Du kan göra alla ändringar i ditt prenumeration från menyn ”Mitt prenumeration” på din egen webbplats. Du hittar även information på samma ställe som nästa beställning levereras. Observera de möjliga effekterna av produkttillgänglighet på framtida leveranstider. Du kan göra följande ändringar i din prenumeration:

  • Pausa den aktuella prenumerationen så att inga fler försändelser tas emot förrän du återaktiverar prenumerationen
  • Starta om den pausade väntande prenumerationen
  • Uppskjuter nästa leverans av ditt prenumeration, antingen tidigare eller senare än planerat
  • Ändrar leveranstiden för ett prenumeration
  • Avbryt din prenumeration permanent

Ändringar ska alltid göras senast dagen före leverans. Tyvärr kommer ändringar som görs på leveransdagen inte att vara dags för framtida leverans.

Om du vill ändra adressen till ditt prenumeration kan du göra det genom att ändra dina egna Kunduppgifter i Min sida. Observera att om en prenumeration precis har skapats eller ändringen görs på leveransdagen kommer ändringarna inte att uppdateras förrän nästa leverans.

Du kan även begära ändringar av ditt prenumeration via e-post från vår kundtjänst. Du kommer att få en bekräftelse när de önskade ändringarna har gjorts. Observera att detta kan ta lite tid att nå vår kundtjänst och ändringar kanske inte görs samma dag. Om du inte gör ändringarna i tid kan du alltid utnyttja din returrätt och returnera produkten till vårt lager.

0
    0
    Din kundvagn
    Varukorgen är tom.Tillbaka till butiken