Toimitusehdot
Toimituskäytäntö
Tilauksesi lähetetään sinulle samana päivänä, kun tilauksesi on vastaanotettu ennen klo 12.00 arkipäivänä. Kello 12.00 jälkeen tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana arkipäivänä.
Postikulut ovat aina saman suuruiset riippumatta tilauksen koosta.
Verkkokaupasta toimitetaan tilauksia luotettavasti, turvallisesti ja ilman ongelmia Suomeen, Ahvenanmaalle, Ruotsiin, Itävaltaan, Sveitsiin, Belgiaan, Bulgariaan, Kroatiaan, Kyprokselle, Tsekkeihin, Tanskaan, Viroon, Ranskaan, Saksaan, Kreikkaan, Unkariin, Irlantiin, Italiaan, Latviaan, Liettuaan, Luxemburgiin, Maltalle, Hollantiin, Puolaan, Portugaliin, Romaniaan, Slovakiaan, Espanjaan, Islantiin, Liechtensteiniin, Japaniin, USA:han ja Kanadaan. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.
Toimitusehdot
Yleistä: Verkkokaupan tuotteita myy Sentient Being OÜ (VAT EE102310449).
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen: Tilaukset voit tehdä verkkokaupassamme. Maksutapana kelpaa ennakkomaksu, sekä pankki- ja luottokortit. Tilattuasi tuotteen saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tilausvahvistuksesta voit nähdä tilauksesi tiedot. Tarkista aina, että tiedot tilausvahvistuksessa ovat oikein.
Tilausvahvistus: Asiakkaalle lähetetään hyväksytyn ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen tilausvahvistus sähköpostitse, joka sisältää tilauksen tiedot. Asiakkaan tulee tarkistaa tilausvahvistukseen merkittyjen tietojen oikeellisuus ja ilmoittaa mahdollisista virheistä asiakaspalveluun.
Kestotilaus
CBD-kestotilauksella varmistat, että suosikkituotteesi eivät pääse koskaan loppumaan.
Kestotilaus toimii toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella, jonka voit perua koska tahanssa oma tili -sivun kautta, tai ottamalla asiakaspalveluun yhteyttä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä tunnistaudutte maksukorttinne 3D-tunnistuksen avulla, jonka myötä toistaiseksi voimassa oleva sopimus syntyy.
Kestotilaajanamme voit aina tehdä tilaukseesi joustavasti muutoksia eikä tilauksellasi ole sitovia määräaikoja. Pikaoppaan kestotilauksiin löydät täältä ja alta löytyvät kestotilauksen yleiset ehdot.
Kestotilaus vahvistetaan yhden (1) euron katevarauksella, joka tehdään vain kortin vahvistamiseksi kestotilauksiin liittyen. Summaa ei kuitenkaan vähennetä tililtäsi, eikä raha poistu tililtäsi myöhemminkään vaikka se katevarauksissa hetken aikaa näkyykin.
Maksaminen ja maksutavat
Ennakkomaksulla tehty tilaus toimitetaan kun maksusuoritus on tehty onnistuneesti alla olevalle tilille. Maksuohjeet löydät tilausvahvistuksesta.
Korttimaksun voi suorittaa korteilla Visa Electron, Visa Debit, MasterCard, sekä Maestro (debit card). Ostoksiasi ja korttitietojasi käsittelee verkkokaupassa asioidessasi Clearhouse, joka on turvallinen maksunvälittäjä. Kaikki tiedot käsitellään voimassa olevien säännösten mukaisesti.
Hamppumaan ystävien bonusohjelma
Liity Hamppumaan Ystävien bonusohjelmaan ja tienaa pisteitä (€) käytettäväksi Hamppumaan verkkokaupassa.
Saat rahanarvoisia pisteitä rekisteröitymisestä, ostoksista, suositteluista ja tuotearvosteluista.
Liittyminen kanta-asiakkaaksi ja bonusohjelmaan on ilmaista.
HUOM! Uutiskirjeen tilaaminen ei ole sama-asia kuin bonusohjelma. Molempiin täytyy vielä toistaiseksi kirjautua erikseen.
Pisteet / bonukset:
Tienaat ensimmäiset pisteesi (5€) heti rekisteröidyttyäsi Ystävät -bonusohjelmaan. Saat ensimmäiset pisteesi käyttöön, kun olet tilannut yhteensä vähintään 100 eurolla.
Mistä saat lisää pisteitä:
- Rekisteröitymisestä saat 5€, joka tulee käyttöön kun olet tilannut vähintään 100€
- Saat pisteitä 10% jokaisen tekemäsi tilauksen summasta
- Saat pisteitä 15% suosittelulinkkisi kautta rekisteröityneen tekemistä tilauksista
Pisteet ovat voimassa 6 kuukautta.
Suosittelulinkkisi ovat yksilöllisiä ja aktiivisia toistaiseksi, joten voit jakaa niitä omaan blogiisi, sosiaalisen median kanaviisi, ja suoraan ystävillesi. Voit suositella niin monta kertaa ja niin monelle ystävällesi kuin tahdot. Kiitos kun suosittelet.🌱 💚
Kanta-asiakkaan alennuskoodia ja palkintoeuroja ei voi lunastaa samasta tilauksesta.
Rekisteröityminen bonusohjemaan on helppoa:
Liity Hamppumaan Ystävien bonusohjelmaan oma tili -sivun kautta, tai klikkaamalla rekisteröidy valintaruudusta kassalla. Löydät valintaruudun laskutustietojen alapuolelta.
Pisteiden kerääminen ja kaikki muu bonusohjelmaan liittyvä on vapaaehtoista ja ilmaista.
Tervetuloa mukaan Hamppumaan Ystävien bonusohjelmaan! 🌱 💚
Pidätämme oikeuden bonusohjelman ja pisteiden muutoksiin, ja mahdollisien virheiden korjaamiseen jälkikäteen.
Pisteiden käyttö tapahtuu automaattisesti, eli kunhan kirjaudut tilauksen yhteydessä, tililläsi olevat pisteet tulevat käytetyksi.
Toimitus
Keräämme ja postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Toimitus Suomeen tapahtuu Postin ja Schenkerin palveluna antamasi osoitetta lähimpään jakelupisteeseen kuten R-kioski, K-market, Prisma, Posti jne. Tilauksen toimituskulut näkyvät kassalla toimitustavan kohdalla.
Huom! Jos tilaat tuotteita Lappiin, niin suosittelemme valitsemaan Postin kuljetuspalvelun, ellei toimipaikallasi ole Schenkerin jakelutoimintaa. Paketit toimitetaan lähimpään Schenkerin jakelupisteeseen, joka voi jäädä joskus hyvinkin kauaksi määränpäästä.
Kun paketti on saapunut postitoimipaikkaasi, saat siitä Postilta/Schenkeriltä ilmoituksen. Ilmoitus pakettien saapumisista tapahtuu ensisijaisesti vain tekstiviestillä tai sähköpostilla. Paperinen saapumisilmoitus lähetetään vain siinä tapauksessa, jos vastaanottaja ei ole ilmoittanut puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitettaan. On siis tärkeää, että tilatessasi syötät ajan tasalla olevat yhteystietosi puhelinnumeroineen.
Tarkistathan aina, että toivottua tuotetta on verkkokaupassa saatavilla. Toimitamme tilauksen tuotteet aina kerralla kun kaikkia tuotteita on saatavilla. Saatavuus ilmoitetaan tuotesivuilla “Lisää ostoskoriin” napin yhteydessä.
Tuotteilla ei valitettavasti ole noutomahdollisuutta.
Tilaukset ulkomaille toimitetaan kuljetusfirma GLS:n kautta suoraan kotiovelle.
Yli 75€ tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja. Toimituskuluksi tulee automaattisesti 0,00e kun tilattavien tuotteiden summa ylittää 75€. Huom. ilmainen toimitus koskeen Suomessa vain Schenkerin kuljetusta, joka toimitetaan oletuksena asiakasta lähimpänä olevaan noutopisteeseen (ei kotiovelle kuljetusta). Muihin maihin kun Suomeen tilattaessa ilmainen kuljetus toimitetaan GLS-kuljetusyhtiön kautta.
Palautusehdot
Asiakkaalla on 30 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Jos haluat tehdä palautuksen, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme info (at) hamppumaa.fi.
Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee heti vahinkoilmoitus postikonttoriisi / noutopisteeseen riippuen kumpaa kautta tilaus on tullut. Tämän jälkeen ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin sovitaan uuden tuotteen toimituksesta.
Paketin noutamatta jättäminen tai pelkkä palauttaminen ei riitä!
Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ilman erillistä peruuttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä. Eli palautusta ennen tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Peruutus- /palautustiedot tulee lähettää sähköpostilla info (at) hamppumaa.fi
Noutamatta jätetyt tilaukset palautuvat automaattisesti takaisin varastoon. Toimitusmaksuja kertyy yritykselle myös kaikista takaisin palautuneista tilauksista, joten perimme uudelleen lähetetyistä tilauksista palautus- ja uudelleenlähetyskulut (19,90€).
Muuta
Jos jokin askarruttaa mieltäsi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla info (at) hamppumaa.fi tai chat-ikkunan kautta.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.