Leveransvillkor
Leveranspolicy
Leveranspolicy Din beställning kommer att skickas till dig samma dag som din beställning tas emot före kl. 12.00 på vardagar. Beställningar som görs efter 12:00 skickas nästa arbetsdag.
Fraktkostnaderna är alltid desamma oavsett storleken på beställningen.
Beställningar från webbutiken levereras tillförlitligt, säkert och utan problem till Finland, Åland, Sverige, Österrike, Schweiz, Belgien, Bulgarien, Kroatien, Cypern, Tjeckien, Danmark, Estland, Frankrike, Tyskland, Grekland, Ungern, Irland, Italien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malta, Nederländerna, Polen, Portugal, Rumänien, Slovakien, Spanien, Storbritannien, Island, Liechtenstein och Norge. Fraktkostnader inkluderar porto och förpackning.
Leveransvillkor
Allmänt: E-handelsprodukter säljs av Sentient Being OÜ (moms EE102310449).
Produktpriser inkluderar moms. Vi förbehåller oss rätten att ändra priser och leveranskostnader.
Beställning: Du kan göra beställningar i vår webbutik. Förskottsbetalning samt bank- och kreditkort accepteras som betalningsmetoder. Efter att du har beställt produkten får du en orderbekräftelse i ditt e-postmeddelande. Du kan se detaljerna i din beställning i orderbekräftelsen. Kontrollera alltid att informationen i orderbekräftelsen är korrekt.
Orderbekräftelse: Efter en accepterad och framgångsrik betalningstransaktion kommer en orderbekräftelse att skickas till kunden via e-post med information om beställningen. Kunden ska kontrollera riktigheten av de uppgifter som anges i orderbekräftelsen och rapportera eventuella fel till kundtjänst.
Betalnings- och betalningsmetoder
En förbetald beställning levereras när betalningen har gjorts till kontot nedan. Betalningsinstruktioner finns i orderbekräftelsen.
Kortbetalning kan göras med Visa Electron- och bankkort, Visa MasterCard och Maestro (betalkort). Clearhouse, en säker betalningsförmedlare, hanterar dina köp och kortinformation när du handlar online. Alla uppgifter kommer att behandlas i enlighet med gällande bestämmelser. Kortbetalningstjänsten tillhandahålls säkert av QuickPay.
Leverans
Vi samlar in och skickar produkter varje vardag. Leverans till Finland sker som en tjänst från Posti och Schenker till närmaste distributionsplats du tillhandahåller, såsom R-kiosk, K-market, Prisma, Posti, etc. Leveranskostnaderna för beställningen visas i kassan bredvid leveransmetoden.
När paketet har anlänt till ditt postkontor får du ett meddelande från Post / Schenker. Anmälan om paketankomster sker främst med sms eller e-post. En pappersanmälan skickas endast om mottagaren inte har angett ett telefonnummer eller e-postadress. Så det är viktigt att när du beställer anger du din uppdaterade kontaktinformation med telefonnummer.
Kontrollera alltid att den önskade produkten finns i onlinebutiken. Vi levererar dina beställningsprodukter på en gång när alla produkter är tillgängliga. Tillgänglighet anges på produktsidan i samband med knappen ”Lägg i kundvagn”.
Tyvärr har produkterna inte ett upphämtningsalternativ.
Beställningar utomlands levereras direkt till din dörr via transportföretaget GLS.
Beställningar över 75 € levereras utan leveranskostnader . Leveranskostnaden blir automatiskt 0,00 e när mängden av de beställda produkterna överstiger 75 €. Notera. gäller inte hemleverans (paket för hemdörrar).
Returpolicy
Kunden har 30 dagars ångerrätt. Returrätten gäller endast oanvända och marknadsförbara produkter i originalförpackningen.
Om du vill göra en retur, vänligen kontakta vår kundtjänstinformation (at) hamppumaa.fi.
Om försändelsen skadas under transporten, anmäl skadan omedelbart till ditt postkontor/upphämtningsställe, beroende på vilken väg beställningen har kommit. Efter detta, kontakta inte vår kundtjänst för att ordna leveransen av en ny produkt.
Det räcker inte att inte hämta ut paketet eller bara returnera det!
Det räcker inte att bara returnera varorna eller inte hämta ut dem utan ett separat avbokningsmeddelande. Du måste med andra ord kontakta vår kundtjänst innan du returnerar. Avbeställnings-/returinformation ska skickas per e-post till info (at) hamppumaa.fi
Väntande beställningar kommer automatiskt att returneras till lager. Alla returnerade beställningar kommer att medföra kostnader för företaget, så vi kommer att debitera retur- och vidaresändningskostnader för återsända beställningar (19,90 €).
Förändra
Om något stör dig kontaktar du vår kundtjänst via e-post info (at) hamppumaa.fi eller via chattfönstret.
Vi förbehåller oss rätten att ändra våra leveransvillkor. Innan beställningen måste kunden bekanta sig med de gällande leveransvillkoren. Vi behandlar all kundinformation i strikt förtroende.