Toimitusehdot

 

Toimituskäytäntö

Tilauksesi lähetetään sinulle samana päivänä, kun tilauksesi on vastaanotettu ennen klo 12.00 arkipäivänä. Kello 12.00 jälkeen tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana arkipäivänä.

Postikulut ovat aina saman suuruiset riippumatta tilauksen koosta.

Verkkokaupasta toimitetaan tilauksia luotettavasti, turvallisesti ja ilman ongelmia Suomeen, Ahvenanmaalle, Ruotsiin, Itävaltaan, Sveitsiin, Belgiaan, Bulgariaan, Kroatiaan, Kyprokselle, Tsekkeihin, Tanskaan, Viroon, Ranskaan, Saksaan, Kreikkaan, Unkariin, Irlantiin, Italiaan, Latviaan, Liettuaan, Luxemburgiin, Maltalle, Hollantiin, Puolaan, Portugaliin, Romaniaan, Slovakiaan, Espanjaan, Iso-Britanniaan, Islantiin,  Liechtensteiniin ja Norjaan. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.

 

Toimitusehdot

Yleistä: Verkkokaupan tuotteita myy Sentient Being OÜ (VAT EE102310449).

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen: Tilaukset voit tehdä verkkokaupassamme. Maksutapana kelpaa ennakkomaksu, sekä pankki- ja luottokortit. Tilattuasi tuotteen saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tilausvahvistuksesta voit nähdä tilauksesi tiedot. Tarkista aina, että tiedot tilausvahvistuksessa ovat oikein.

Tilausvahvistus: Asiakkaalle lähetetään hyväksytyn ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen tilausvahvistus sähköpostitse, joka sisältää tilauksen tiedot. Asiakkaan tulee tarkistaa tilausvahvistukseen merkittyjen tietojen oikeellisuus ja ilmoittaa mahdollisista virheistä asiakaspalveluun.

 

Maksaminen ja maksutavat

Ennakkomaksulla tehty tilaus toimitetaan kun maksusuoritus on tehty onnistuneesti alla olevalle tilille. Maksuohjeet löydät tilausvahvistuksesta.

Korttimaksun voi suorittaa Visa Electron ja Debit-korteilla, Visa MasterCardilla sekä Maestro (debit card). Ostoksiasi ja korttitietojasi käsittelee verkkokaupassa asioidessasi Clearhouse, joka on turvallinen maksunvälittäjä. Kaikki tiedot käsitellään voimassa olevien säännösten mukaisesti. Korttimaksupalvelun tarjoaa turvallisesti QuickPay.

 

Kanta-asiakkaiden bonusohjelma

 

Liity kanta-asiakkaiden bonusohjelmaan ja tienaa pisteitä (€) käytettäväksi Hamppumaan verkkokaupassa.

Saat rahanarvoisia pisteitä rekisteröitymisestä, ostoksista, suositteluista ja tuotearvosteluista.

Liittyminen kanta-asiakkaaksi ja bonusohjelmaan on ilmaista.

HUOM! Uutiskirjeen tilaaminen ei ole sama-asia kuin kanta-asiakkaan bonusohjelma. Molempiin täytyy vielä toistaiseksi kirjautua erikseen, kunnes olemme löytäneet ratkaisun.

Pisteet / bonukset:

Tienaat ensimmäiset pisteesi (5€) heti rekisteröidyttyäsi kanta-asiakkaiden bonusohjelmaan. Saat ensimmäiset pisteesi käyttöön, kun olet tilannut yhteensä vähintään 100 eurolla.

Mistä saat lisää pisteitä:

  • Rekisteröitymisestä saat 5€, joka tulee käyttöön kun olet tilannut vähintään 100€
  • Saat pisteitä 5% jokaisesta tekemästäsi tilauksesta
  • Saat pisteitä 10% suosittelulinkkisi kautta rekisteröityneen tekemistä tilauksista
  • Tienaat pisteitä 5€ tuotearvioista (yhdestä arviosta per tilattu tuote ja arvio tulee tehdä 60 päivän kuluessa tilauksesta)

Pisteet ovat voimassa toistaiseksi.

Suosittelulinkkisi ovat yksilöllisiä ja aktiivisia toistaiseksi, joten voit jakaa niitä omaan blogiisi, sosiaalisen median kanaviisi, ja suoraan ystävillesi. Voit suositella niin monta kertaa ja niin monelle ystävällesi kuin tahdot. Kiitos kun suosittelet.🌱 💚

Kanta-asiakkaan koodia ja palkinto euroja ei voi lunastaa samasta tilauksesta.

Rekisteröityminen kanta-asiakkaiden palkintojärjestelmään on helppoa:

Liity kanta-asiakkaiden palkintojärjestelmään oma tili -sivun kautta, tai klikkaamalla rekisteröidy valintaruudusta kassalla. Löydät valintaruudun laskutustietojen alapuolelta.

Pisteiden kerääminen ja kaikki muu bonusohjelmaan liittyvä on vapaaehtoista ja ilmaista.

Tervetuloa mukaan Hamppumaan kanta-asiakkaiden palkintojärjestelmään! 🌱 💚

Pidätämme oikeuden bonusohjelman ja pisteiden muutoksiin, ja mahdollisien virheiden korjaamiseen jälkikäteen.

 

Toimitus

Keräämme ja postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Toimitus Suomeen tapahtuu Postin ja Schenkerin palveluna antamasi osoitetta lähimpään jakelupisteeseen kuten R-kioski, K-market, Prisma, Posti jne. Tilauksen toimituskulut näkyvät kassalla toimitustavan kohdalla.

Huom! Jos tilaat tuotteita Lappiin, niin suosittelemme valitsemaan Postin kuljetuspalvelun, ellei toimipaikallasi ole Schenkerin jakelutoimintaa. Paketit toimitetaan lähimpään Schenkerin jakelupisteeseen, joka voi jäädä joskus hyvinkin kauaksi määränpäästä.

Kun paketti on saapunut postitoimipaikkaasi, saat siitä Postilta/Schenkeriltä ilmoituksen. Ilmoitus pakettien saapumisista tapahtuu ensisijaisesti vain tekstiviestillä tai sähköpostilla. Paperinen saapumisilmoitus lähetetään vain siinä tapauksessa, jos vastaanottaja ei ole ilmoittanut puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitettaan. On siis tärkeää, että tilatessasi syötät ajan tasalla olevat yhteystietosi puhelinnumeroineen.

Tarkistathan aina, että toivottua tuotetta on verkkokaupassa saatavilla. Toimitamme tilauksen tuotteet aina kerralla kun kaikkia tuotteita on saatavilla. Saatavuus ilmoitetaan tuotesivuilla “Lisää ostoskoriin” napin yhteydessä.

Tuotteilla ei valitettavasti ole noutomahdollisuutta.

Tilaukset ulkomaille toimitetaan kuljetusfirma GLS:n kautta suoraan kotiovelle.

Yli 75€ tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja. Toimituskuluksi tulee automaattisesti 0,00e kun tilattavien tuotteiden summa ylittää 75€.  Huom. ei koske kotiinkuljetusta (Paketti kotiovelle).

 

Palautusehdot

Asiakkaalla on 30 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Jos haluat tehdä palautuksen, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme info (at) hamppumaa.fi.

Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee heti vahinkoilmoitus postikonttoriisi / noutopisteeseen riippuen kumpaa kautta tilaus on tullut. Tämän jälkeen ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin sovitaan uuden tuotteen toimituksesta.

Paketin noutamatta jättäminen tai pelkkä palauttaminen ei riitä!
Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ilman erillistä peruuttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä. Eli palautusta ennen tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Peruutus- /palautustiedot tulee lähettää sähköpostilla info (at) hamppumaa.fi

Noutamatta jätetyt tilaukset palautuvat automaattisesti takaisin varastoon. Toimitusmaksuja kertyy yritykselle myös kaikista takaisin palautuneista tilauksista, joten perimme uudelleen lähetetyistä tilauksista palautus- ja uudelleenlähetyskulut (19,90€).

 

Muuta

Jos jokin askarruttaa mieltäsi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla info (at) hamppumaa.fi tai chat-ikkunan kautta.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

0
    0
    Ihr Einkaufswagen
    Einkaufswagen ist leer.Zurück zum LadenZurück zum Laden